Regulamin i polityka prywatności

POLITYKA PRYWATNOŚCI

Oświadczenie o ochronie danych / Polityka bezpieczeństwa

Anna Wójcik Huta drewna – dokłada wszelkich starań, aby chronić prywatność osób korzystających z jej serwisów i usług. W celu realizacji zasady zgodnego z prawem, rzetelnego i przejrzystego przetwarzania danych osobowych w trakcie korzystania z naszych usług, przyjmujemy dokument zwany Polityką Prywatności.

Jest on zgodny z ogólnym rozporządzeniem w sprawie ochrony danych (GPDR/RODO).

 

 

Ochrona danych w Huta drewna

Gromadzimy i przetwarzamy dane osobowe naszych użytkowników w zakresie, w jakim jest to konieczne w celu zapewnienia pełnego działania strony internetowej, dopasowania treści i realizacji usług.

Gromadzimy i przetwarzamy dane osobowe naszych użytkowników wyłącznie za ich zgodą. Wyjątek od tych zasad stanowią przypadki, w których, ze względów praktycznych, nie jest możliwe uzyskanie uprzedniej zgody, a przetwarzanie danych jest dopuszczalne przez prawo.

 

Podstawa prawna przetwarzania danych osobowych

Podstawę prawną w celu uzyskania zgody podmiotu danych na przetwarzanie danych osobowych stanowi Art. 6 (1) lit a ogólnego rozporządzenia UE o ochronie danych osobowych (RODO).

Art. 6 (1) lit a RODO stanowi podstawę prawną do przetwarzania danych osobowych niezbędnych do realizacji umowy, której właściciel danych jest stroną. Odnosi się to również do operacji przetwarzania danych wymaganych do celów realizacji działań niezbędnych przed zawarciem umowy.

W zakresie, w jakim przetwarzanie danych osobowych jest niezbędne w celu spełnienia zobowiązania prawnego, któremu podlega nasza firma, podstawę prawną stanowi Art. 6 (1) litera c RODO.

W przypadku, gdy uzasadnione interesy podmiotu danych lub innej osoby fizycznej wymagają przetwarzania danych osobowych, podstawę prawną stanowi Art. 6 (1) litera d RODO.

Jeśli przetwarzanie jest konieczne w celu ochrony uzasadnionych interesów naszej firmy lub osoby trzeciej, z wyjątkiem, gdy interesy takie podporządkowane są interesom albo prawom podstawowym i wolnościom podmiotu danych, podstawę prawną przetwarzania stanowi Art. 6 (1) litera f RODO.

Usunięcie i czas przechowywania danych

Dane osobowe właściciela danych zostaną usunięte lub zablokowane niezwłocznie po ustaniu podstawy do przechowywania tych danych. Jednak dane te mogą być nadal przechowywane na mocy ustawodawstwa krajowego lub UE, regulacji lub innych przepisów, którym administrator danych podlega. Dane są również blokowane lub usuwane w momencie wygaśnięcia okresu przechowywania określonego w wyżej wymienionych normach, chyba że dane muszą być nadal przechowywane w celu zawarcia lub wykonania umowy.

 

 

Odwiedzenie naszej strony internetowej. Opis i zakres przetwarzania danych

W przypadku wizyty na jednej z naszych stron internetowych: www.hutadrewna.pl nasz system automatycznie zbiera dane i informacje z systemu operacyjnego z komputera używanego do celów odwiedzenia naszej witryny.

Gromadzone dane:

o Adres IP użytkownika

o Data i czas dostępu

o Żądane zasoby (HTML, obrazy, itd.)

o Stan HTTP

o Wielkość dostarczanej treści w bajtach

o Strona odsyłająca (strona, z której nastąpiło przekierowanie)

o Przeglądarka kliencka użytkownika (wersja przeglądarki i systemu operacyjnego, np. Windows, Linux, Mac)

Dane są również zapisywane w plikach dziennika naszego systemu. Te dane nie są zapisywane wraz z innymi danymi osobowymi użytkownika. Tymczasowe zapisanie adresu IP przez system jest konieczne dla celów otwarcia witryny na komputerze użytkownika.

Adres IP użytkownika musi być zapisany na czas trwania sesji. Dane są zapisywane w plikach dzienników w celu zapewnienia funkcjonalności strony internetowej. Dane wykorzystujemy również, aby zoptymalizować działanie strony internetowej i zapewnić bezpieczeństwo naszych systemów IT. Nie wymaga to żadnej analizy danych w celach marketingowych.

Dane są usuwane natychmiast, ponieważ nie są już potrzebne dla osiągnięcia celu, dla którego zostały zgromadzone. Gdy dane są zbierane w celu zapewnienia dostępu strony internetowej, usunięcie ma miejsce po zakończeniu danej sesji. Gdy dane są przechowywane w plikach dzienników, usunięcie ma miejsce nie później niż w ciągu siedmiu dni od zapisania.Możliwe jest przechowywanie takich danych przez dłuższy okres czasu. W tym przypadku adresy IP użytkowników są usuwane lub anonimizowane, aby uniemożliwić przypisanie adresu IP do klienta odwiedzającego stronę internetową.

Zbieranie danych w celu udostępnienia strony i przechowywanie danych w plikach dziennika są niezbędne do działania serwisu. W konsekwencji nie jest możliwe, aby użytkownik mógł z tego zrezygnować.

 

Używanie plików cookie. Opis i zakres przetwarzania danych

Nasza strona internetowa wykorzystuje pliki cookie. Pliki cookie to pliki tekstowe, które są umieszczane w przeglądarce internetowej lub przez przeglądarkę internetową w systemie komputerowym użytkownika. Gdy użytkownik uzyskuje dostęp do strony internetowej, pliki cookie mogą być następnie umieszczone w systemie operacyjnym użytkownika. Pliki te zawierają charakterystyczny ciąg znaków, który umożliwia przeglądarce jednoznaczną identyfikację przy kolejnej wizycie użytkownika na stronie internetowej. Używamy plików cookie, aby zapewnić, że nasza strona jest bardziej przyjazna dla użytkownika.

Nasza strona internetowa używa własnych tymczasowych plików cookie oraz pliki cookie innych firm (dostarczone przez osoby trzecie).

Tymczasowe pliki cookie są usuwane automatycznie po zamknięciu przeglądarki. Obejmują one w szczególności sesyjne pliki cookie. Przechowują one tzw. identyfikator sesji, za pomocą którego różne żądania przeglądarki użytkownika mogą być przypisane do wspólnej sesji. Pozwala to na rozpoznanie komputera po powrocie na stronę internetową. Używamy tego rodzaju plików, aby zapewnić działanie i funkcjonalność naszej strony internetowej. Sesyjne pliki cookie są usuwane po wylogowaniu lub po zamknięciu przeglądarki.

Pliki cookie innych firm są to pliki cookie, które są ustawione i używane przez osoby trzecie. Ta strona wykorzystuje pliki cookie osób trzecich w ramach narzędzia analitycznego Google Analytics opisanego poniżej.Jeśli użytkownik nie zgadza się z wykorzystanie plików cookie, może usunąć je w ustawieniach zabezpieczeń swojej przeglądarki w dowolnym momencie albo skonfigurować przeglądarkę tak, aby nie akceptowała plików cookie. Można również odmówić zapisywania plików cookie innych firm. Chcielibyśmy jednak ostrzec, że wówczas może nie być możliwe korzystanie ze wszystkich funkcji naszej strony internetowej.

Gdy użytkownicy odwiedzają naszą stronę internetową, są informowani o wykorzystaniu plików cookie w celach analitycznych, a ich zgoda jest uzyskiwana w celu przetwarzania danych wykorzystywanych w tym kontekście. W tym kontekście pojawia się również komunikat przekierowujący użytkownika do tego oświadczenia o ochronie danych osobowych. Dane użytkowników zebrane przy użyciu technicznie niezbędnych plików cookie nie są wykorzystywane do tworzenia profili użytkowników.

 

Formularz kontaktowy oraz kontaktowy adres e-mail. Opis i zakres przetwarzania danych

Na naszej stronie internetowej dostępny jest formularz kontaktowy, który można wykorzystać w celu nawiązania kontaktu z nami drogą elektroniczną. Jeśli użytkownik zdecyduje się to zrobić, dane wprowadzane w formularzu są do nas przesyłane i przez nas przechowywane.

Dane te obejmują:

o Adres IP użytkownika

o Czas i data wypełnienia formularza

o Imię i nazwisko

o Nazwę firmy

o Miasto

o Adres

o Kraj

o Nr. Telefonu

o Nr. Faxu

o Adres e-mail

o Treść wiadomości

o Informacje o pożądanych materiałach informacyjnych

Do celów przetwarzania danych zgoda użytkownika jest uzyskiwania w procesie wysyłki. Alternatywnie można skontaktować się z nami poprzez podany adres e-mail. W tym przypadku przechowywane są dane osobowe użytkownika przekazywane z pocztą elektroniczną. Nie wymaga to przekazania jakichkolwiek danych osobom trzecim.

Dane te są wykorzystywane wyłącznie do przetwarzania komunikacji.

Dane osobowe z formularza przetwarzamy wyłącznie w celu ułatwienia komunikacji.

W przypadku kontaktu poprzez e-mail przetwarzanie danych wiąże się również z wymaganym uzasadnionym interesem. Pozostałe dane osobowe przetwarzane podczas procesu wysyłki są wykorzystywane, aby zapobiec niewłaściwemu wykorzystaniu formularza kontaktowego oraz w celu zapewnienia bezpieczeństwa naszych systemów IT.

Dane kontaktowe wymagające dalszego przetwarzania (np. wysyłka próbki materiału) są zapisywane jako kontakt.

Użytkownik może wycofać zgodę na przetwarzanie danych osobowych w dowolnym momencie. Gdy użytkownik skontaktuje się z nami poprzez e-mail, może w dowolnym momencie sprzeciwić się przechowywaniu swoich danych osobowych. Sprzeciw ten może być wysłany bezpośrednio przez e-mail lub poniższy formularz kontaktowy. Wszystkie dane osobowe zapisane w celu ułatwienia komunikacji są następnie usuwane.

 

Google Analytics

Ta strona internetowa korzysta z Google Analytics, usługi analityki internetowej Google Inc. („Google”). Google Analytics wykorzystuje tak zwane pliki cookie (patrz informacje powyżej). Informacje tworzone przez cookie dotyczące korzystania z tej witryny zwykle przekazywane są do serwera Google w USA i tam przechowywane. W przypadku odwiedzania poszczególnych stron na naszej witrynie zapisywanie są następujące dane:

Dwa bajty adresu IP systemu operacyjnego użytkownika Odwiedzona witryna, Strona internetowa, z której użytkownik uzyskał dostęp do strony (strona odsyłająca)Poszczególne strony w obrębie odwiedzanej witryny.Czas spędzony na stronie.Częstotliwość odwiedzin na stronie.

Niniejszym informujemy, że na tej stronie usługa Google Analytics została poszerzona o kod „anonymizeIp()” w celu zapewnienia, że gromadzenie adresów IP (tzw. maskowanie IP) jest anonimowe. W imieniu operatora tej strony internetowej Google będzie korzystać z tych informacji w celu oceny korzystania z witryny, do sporządzenia raportów dotyczących ruchu na stronach oraz w celu oferowania operatorowi strony dodatkowych usług związanych z korzystaniem z Internetu i strony internetowej. Adres IP przekazany przez Google Analytics z przeglądarki nie jest łączony z innymi danymi Google.

Można uniemożliwić przechowywanie plików cookie za pomocą odpowiedniego ustawienia w oprogramowaniu przeglądarki; chcielibyśmy jednak zwrócić uwagę, że w tym przypadku może nie być możliwe pełne korzystanie z funkcji dostępnych na tej stronie.

Ponadto można uniknąć gromadzenia danych generowanych przez cookie i związanych z korzystaniem ze strony internetowej (włącznie z adresem IP) przez Google i przetwarzania tych danych przez Google. Aby to zrobić, należy pobrać i zainstalować wtyczkę do przeglądarki dostępną pod poniższym linkiem. Aktualny link to tools.google.com.

 

 Prawa użytkownika

Użytkownik ma prawo nakazać administratorowi danych poprawianie i/lub zakończenie przetwarzania wszelkich dotyczących go danych osobowych, które są niedokładne lub niekompletne. Administrator ma obowiązek poprawić lub uzupełnić te dane bez zbędnej zwłoki.

  • Prawo do ograniczenia przetwarzania

Z zastrzeżeniem następujących warunków, można zażądać ograniczenia przetwarzania danych osobowych:

  • W przypadku zakwestionowania prawdziwości danych osobowych przez użytkownika w okresie pozwalającym administratorowi na sprawdzenie dokładności danych osobowych,
  • przetwarzanie jest niezgodne z prawem, a użytkownik sprzeciwia się skasowaniu danych osobowych i zgłasza żądanie ograniczenia ich wykorzystywania;
  • administrator nie potrzebuje danych osobowych dla celów związanych z przetwarzaniem, ale do ustalenia, wykonania lub obrony roszczeń prawnych lub
  • jeśli użytkownik wniósł sprzeciw wobec przetwarzania zgodnie z Art. 21 (1) RODO i jeszcze nie ustalono, czy uzasadnione powody administratora są nadrzędne względem powodów użytkownika.

Jeżeli przetwarzanie danych osobowych zostało ograniczone, te dane, z wyjątkiem przechowywania, mogą być przetwarzane wyłącznie za zgodą lub w celu ustanowienia, wykonania lub obrony roszczeń prawnych bądź ochrony praw innych osób fizycznych lub prawnych, lub też ze względu na ważny interes publiczny Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.Jeśli uzyskano ograniczenie przetwarzania z zastrzeżeniem wyżej wymienionych warunków, przed jego zniesieniem użytkownika zostanie o tym poinformowany przez administratora.

  • Prawo do zapomnienia/Obowiązek usunięcia

Można zażądać od administratora skasowania danych osobowych bez zbędnej zwłoki, a administrator jest zobowiązany do niezwłocznego usunięcia tych danych w przypadku zastosowania jednego z następujących powodów:

  • Dane osobowe nie są już konieczne w stosunku do celów, dla których zostały zgromadzone lub były w inny sposób przetwarzane.
  • Użytkownik wycofał swoją zgodę, na podstawie której przetwarzanie miało miejsce na podstawie Art. 6 (1) litera a lub Art. 9 (2) litera a RODO i nie istnieje inna podstawa prawna do takiego przetwarzania.

 Zgodnie z Art. 21 (1) RODO użytkownik wniósł sprzeciw do przetwarzania i nie istnieją żadne uzasadnione nadrzędne podstawy do przetwarzania, lub też użytkownik wniósł sprzeciw wobec przetwarzania zgodnie z Art. 21 (2) RODO.

  • Dane osobowe były przetwarzane bezprawnie.
  • Dane osobowe muszą być usunięte w celu spełnienia obowiązku prawnego na mocy prawa UE lub prawa państwa członkowskiego, któremu administrator danych podlega.
  • Dane osobowe zebrano w ramach oferty usług społeczeństwa informacyjnego zgodnie z Art. 8 (1) RODO.
  • Informacje dotyczące osób trzecich,

Jeśli osoba odpowiedzialna podała dane osobowe dotyczące Ciebie, zaś jest zobowiązana do ich usunięcia zgodnie z art. 17 ust. 1 rozporządzenia, tym samym jest zobowiązana do poinformowania o powzięciu odpowiednich środków, w tym środków technicznych, w celu poinformowania administratorów danych przetwarzających dane osobowe, które zostały zidentyfikowane jako upublicznione, biorąc pod uwagę dostępne technologie i koszty wdrożenia, informując, że Pan/Pani jako podmiot, którego to dotyczy, żąda usunięcia wszystkich linków do tych danych osobowych lub kopii lub replikacji tych danych osobowych.

Wyjątki

Prawo do usunięcia nie ma zastosowania w zakresie, w jakim przetwarzanie danych jest konieczne:

  • do korzystania z prawa do wolności wypowiedzi i informacji;
  • do zapewnienia zgodności ze zobowiązaniem prawnym, które wymaga przetwarzania na mocy prawa Unii lub państwa członkowskiego, któremu administrator danych podlega, lub dla celów realizacji zadania wykonywanego w interesie publicznym lub dla wykonywania władzy publicznej przyznanej administratorowi danych;

 ze względu na interes publiczny w dziedzinie zdrowia publicznego zgodnie z Art. 9 (2) litery h oraz i, jak również Art. 9 (3) RODO;

dla celów archiwalnych w interesie publicznym, celów naukowych lub badań historycznych bądź celów statystycznych, zgodnie z Art. 89 (1) RODO w zakresie, w jakim istnieje duże prawdopodobieństwo, że prawo, o którym mowa w punkcie a), uniemożliwi lub poważnie ograniczy realizację celów tego przetwarzania; lub w celu ustanowienia, wykonania lub obrony roszczeń prawnych.

Prawo do informacji

Jeśli istnieje prawo do sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania przez administratora danych, administrator jest zobowiązany do zakomunikowania takiego sprostowania lub usunięcia danych osobowych bądź do ograniczenia ich przetwarzania każdemu odbiorcy, któremu dane osobowe zostały ujawnione, chyba że jest to niemożliwe lub wymaga nieproporcjonalnego wysiłku.

Administrator na żądanie poinformuje użytkownika o podjętych działaniach.

Prawo do przenoszenia danych

Użytkownik ma prawo do otrzymania danych osobowych, które zostały dostarczone administratorowi, w sposób uporządkowany w powszechnie stosowanym formacie odczytu maszynowego. Użytkownik ma również prawo do przekazywania tych danych innemu administratorowi bez utrudniania ze strony administratora, któremu dane osobowe zostały dostarczone, gdzie

  • przetwarzanie jest realizowane w oparciu o zgodę na podstawie Art. 6 (1) lit a RODO lub Art. 9 (2) litera a RODO bądź umowę na podstawie Art. 6 (1) litera b RODO
  • przetwarzanie odbywa się w sposób zautomatyzowany.

W wykonywaniu tego prawa użytkownik ma dalsze prawo do przeniesienia swych danych osobowych bezpośrednio od jednego administratora do drugiego, gdzie jest to technicznie wykonalne. Nie musi to negatywnie wpływać na prawa i wolności innych osób.

Prawo do przenoszenia danych nie ma zastosowania do przetwarzania danych osobowych, które jest niezbędne dla realizacji zadania wykonywanego w interesie publicznym lub dla wykonywania władzy publicznej przez administratora.

Prawo do sprzeciwu

Użytkownik ma prawo, z przyczyn wynikających ze swojej szczególnej sytuacji, w każdej chwili do sprzeciwienia się przetwarzaniu danych osobowych, które odbywa się na podstawie Art. 6 (1) litera e lub f RODO; odnosi się to również do profilowania opartego na tych przepisach.

Administrator zaprzestanie przetwarzania danych osobowych, chyba że wykaże istnienie ważnych i uzasadnionych podstaw do takiego przetwarzania, które są nadrzędne względem interesów, praw i wolności użytkownika, lub przetwarzanie ma na celu ustalenie, wykonanie lub obronę roszczeń prawnych.

Jeśli dane osobowe są przetwarzane dla celów marketingu bezpośredniego, użytkownik ma prawo w dowolnym momencie do wyrażenia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych dla celów takiego marketingu, który obejmuje profilowanie w stopniu, w jakim jest to związane z takim marketingiem bezpośrednim.

W przypadku sprzeciwu wobec przetwarzania danych w celach marketingowych dane osobowe nie będą przetwarzane w takich celach.

W kontekście korzystania z usług społeczeństwa informacyjnego oraz niezależnie od postanowień Dyrektywy 2002/58/WE, użytkownik może skorzystać z prawa do sprzeciwu w sposób automatyczny z wykorzystaniem specyfikacji technicznych.

  • Prawo do wycofania deklaracji zgody na podstawie przepisów o ochronie danych

Użytkownik ma prawo do wycofania w dowolnym momencie deklaracji zgody na podstawie przepisów o ochronie danych. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania przeprowadzonego na podstawie zgody do momentu takiego wycofania.

  • Automatyczne indywidualne podejmowanie decyzji, w tym profilowanie

Użytkownik ma prawo nie podlegać decyzjom opartym wyłącznie na zautomatyzowanym przetwarzaniu, w tym profilowaniu, które wywołuje skutki prawne względem użytkownika lub ma podobny znaczący wpływ na użytkownika. Powyższe nie ma zastosowania, jeżeli decyzja:

  • jest konieczna dla zawarcia lub wykonania umowy pomiędzy użytkownikiem a administratorem danych;
  • jest dopuszczona przez prawo Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego, któremu administrator podlega, a które także ustanawia odpowiednie środki w celu ochrony praw, wolności i interesów użytkownika; lub
  • opiera się na wyraźnej zgodzie.

Jednak te decyzje nie powinny być oparte na szczególnych kategoriach danych osobowych, o których mowa w Art. 9 (1) RODO, chyba że zastosowanie ma Art. 9 (2) litera a lub g RODO oraz wdrożono odpowiednie środki w celu ochrony praw i wolności oraz uzasadnionego interesu użytkownika.

W przypadkach, o których mowa w punkcie (1) i (3), administrator danych musi wdrożyć odpowiednie środki w celu ochrony praw i wolności oraz uzasadnionego interesu użytkownika, a przynajmniej prawa do uzyskania interwencji człowieka ze strony administratora, do wyrażenia swego punktu widzenia i zakwestionowania decyzji.

Prawo do złożenia skargi do organu nadzorczego

Bez uszczerbku dla innych środków administracyjnych lub sądowych, użytkownik ma prawo do złożenia reklamacji do organu nadzoru, w szczególności w państwie członkowskim swojego miejsca stałego zamieszkania, miejsca pracy lub miejsca domniemanego naruszenia w przypadku uznania, że przetwarzanie jego danych osobowych narusza postanowienia RODO.

Organ nadzoru, do którego skarga została złożona, poinformuje skarżącego o postępach i wyniku skargi wraz z możliwością odwołania się do sądu na podstawie Art. 78 RODO.

 

Pytania dotyczące zasad ochrony prywatności, praktyk stosowanych na tej stronie internetowej lub korzystania ze strony, można kierować adres email: hutadrewna@gmail.com

 

§ 1 Postanowienia wstępne

    Sklep internetowy dostępny pod adresem internetowym www.hutadrewna.pl, prowadzony jest przez Annę Wójcik, prowadzącej działalność gospodarczą pod firmą Anna Wójcik z siedzibą Os. Kazimierzowskie 29/13, 31-843 Kraków, wpisaną do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG) prowadzonej przez ministra właściwego ds. gospodarki, NIP: 6783206760

    Niniejszy Regulamin skierowany jest zarówno do Konsumentów, jak i do Przedsiębiorców korzystających ze Sklepu i określa zasady korzystania ze Sklepu internetowego oraz zasady i tryb zawierania Umów Sprzedaży z Klientem na odległość za pośrednictwem tego Sklepu. Sklep ten świadczy usługę sprzedaży towarów.

 

§ 2 Definicje

    Konsument - osoba fizyczna zawierająca ze Sprzedawcą umowę w ramach Sklepu, której przedmiot nie jest związany bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.

    Sprzedawca - osoba fizyczna prowadząca działalność pod firmą Anna Wójcik, wpisaną do Centralnej Ewidencji i Informacji Działalności Gospodarczej (CEIDG) prowadzonej przez ministra właściwego ds. gospodarki, NIP:  6783206760 REGON: 525468521

    Klient - każdy podmiot dokonujący zakupów za pośrednictwem Sklepu.

    Przedsiębiorca - osoba fizyczna, osoba prawna i jednostka organizacyjna niebędąca osobą prawną, której odrębna ustawa przyznaje zdolność prawną, wykonująca we własnym imieniu działalność gospodarczą, która korzysta ze Sklepu. 

    Sklep - sklep internetowy prowadzony przez Sprzedawcę pod adresem internetowym www.hutadrewna.pl

    Regulamin - niniejszy regulamin Sklepu.

    Umowa zawarta na odległość - umowa zawarta z Klientem w ramach zorganizowanego systemu zawierania umów na odległość (w ramach Sklepu), bez jednoczesnej fizycznej obecności stron, z wyłącznym wykorzystaniem jednego lub większej liczby środków porozumiewania się na odległość do chwili zawarcia umowy włącznie.   

     Zamówienie - oświadczenie woli Klienta składane za pomocą Formularza Zamówienia i zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy Sprzedaży Produktu lub Produktów ze Sprzedawcą.   

    Konto - konto klienta w Sklepie, są w nim gromadzone są dane podane przez Klienta oraz informacje o złożonych przez niego Zamówieniach w Sklepie.

    Formularz rejestracji - formularz dostępny w Sklepie, umożliwiający utworzenie Konta.

    Formularz zamówienia - interaktywny formularz dostępny w Sklepie umożliwiający złożenie Zamówienia, w szczególności poprzez dodanie Produktów do Koszyka oraz określenie warunków Umowy Sprzedaży, w tym sposobu dostawy i płatności.

    Koszyk – element oprogramowania Sklepu, w którym widoczne są wybrane przez Klienta Produkty do zakupu, a także istnieje możliwość ustalenia i modyfikacji danych Zamówienia, w szczególności ilości produktów.

    Produkt - dostępna w Sklepie rzecz ruchoma/usługa będąca przedmiotem Umowy Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą.

    Umowa Sprzedaży - umowa sprzedaży Produktu zawierana albo zawarta między Klientem a Sprzedawcą za pośrednictwem Sklepu internetowego. Przez Umowę Sprzedaży rozumie się też - stosowanie do cech Produktu - umowę o świadczenie usług i umowę o dzieło.

 

§ 3 Kontakt ze Sklepem

1. Adres Sprzedawcy: Osiedle Kazimierzowskie 29/13, 31-843 Kraków

2. Adres e-mail Sprzedawcy: hutadrewna@gmail.com

3. Numer telefonu Sprzedawcy: +48 884 310 090

4. Numer rachunku bankowego Sprzedawcy:  

5. Klient może porozumiewać się ze Sprzedawcą za pomocą adresów i numerów telefonów podanych w tym paragrafie.

6. Klient może porozumieć się telefonicznie ze Sprzedawcą w godzinach: 9:00 – 16:00 od poniedziałku do piątku.

 

§ 4 Wymagania techniczne

Do korzystania ze Sklepu, w tym przeglądania asortymentu Sklepu oraz składania zamówień na Produkty, niezbędne są:

a. urządzenie końcowe z dostępem do sieci Internet i przeglądarką internetową

b. aktywne konto poczty elektronicznej (e-mail)

c. włączona obsługa plików Cookies.

 

§ 5 Informacje ogólne

1. Sprzedawca w najszerszym dopuszczalnym przez prawo zakresie nie ponosi odpowiedzialności za zakłócenia w tym przerwy w funkcjonowaniu Sklepu spowodowane siłą wyższą, niedozwolonym działaniem osób trzecich lub niekompatybilnością Sklepu internetowego z infrastrukturą techniczną Klienta.

2. Przeglądanie asortymentu i składanie zamówień nie wymaga zakładania Konta. przez podanie niezbędnych danych osobowych i adresowych umożliwiających realizację Zamówienia bez zakładania Konta

3. Ceny podane w Sklepie są podane w polskich złotych i są cenami brutto.

4. Na końcową (ostateczną) kwotę do zapłaty przez Klienta składa się cena za Produkt oraz koszt dostawy (w tym opłaty za transport, dostarczenie i usługi pocztowe), o której Klient jest informowany na stronach Sklepu w trakcie składania Zamówienia, w tym także w chwili wyrażenia woli związania się Umową Sprzedaży.

5. Gdy charakter przedmiotu Umowy nie pozwala, rozsądnie oceniając, na wcześniejsze obliczenie wysokości końcowej (ostatecznej) ceny, informacja o sposobie, w jaki cena będzie obliczana, a także o opłatach za transport, dostarczenie, usługi pocztowe oraz o innych kosztach, będzie podana w Sklepie w opisie Produktu.

 

§ 6 Zasady składania Zamówienia

W celu złożenia Zamówienia należy:

1. wybrać Produkt będący przedmiotem Zamówienia, a następnie kliknąć przycisk „Do koszyka” (lub równoznaczny);

2. wypełnić Formularz zamówienia poprzez wpisanie danych odbiorcy Zamówienia oraz adresu, na który ma nastąpić dostawa Produktu, wybrać rodzaj przesyłki (sposób dostarczenia Produktu), wpisać dane do faktury, jeśli są inne niż dane odbiorcy Zamówienia,

5. kliknąć przycisk “Zamawiam i płacę”/kliknąć przycisk “Zamawiam i płacę” oraz także niekiedy potwierdzić zamówienie, klikając w link przesłany w wiadomości e-mail,

6. wybrać jeden z dostępnych sposobów płatności i w zależności od sposobu płatności, opłacić zamówienie w określonym terminie, z zastrzeżeniem § 8 pkt 3.

 

§ 7 Oferowane metody dostawy oraz płatności

1. Klient może skorzystać z następujących metod dostawy lub odbioru zamówionego Produktu:

a. Przesyłka kurierska

b. odbiór osobisty

2. Klient może skorzystać z następujących metod płatności:

a. Płatność przelewem na konto Sprzedawcy

b. Płatności przelewem za pośrednictwem Przelewy24

c. Płatność kartą płatniczą:

    Visa    Visa Electron    Mastercard    MasterCard    Maestro

Podmiotem świadczącym obsługę płatności online w zakresie płatności kartami jest Przelewy24

W przypadku wystąpienia konieczności zwrotu środków za transakcję dokonana przez klienta kartą płatniczą sprzedający dokona zwrotu na rachunek bankowy przypisany do karty płatniczej Zamawiającego.

 

§ 9 Wykonanie umowy sprzedaży

1. Zawarcie Umowy Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą następuje po uprzednim złożeniu przez Klienta Zamówienia za pomocą Formularza zamówienia w Sklepie internetowym zgodnie z § 7 Regulaminu.

2. Po złożeniu Zamówienia Sprzedawca niezwłocznie potwierdza jego otrzymanie oraz jednocześnie przyjmuje Zamówienie do realizacji. Potwierdzenie otrzymania Zamówienia i jego przyjęcie do realizacji następuje poprzez przesłanie przez Sprzedawcę Klientowi stosownej wiadomości e-mail na podany w trakcie składania Zamówienia adres poczty elektronicznej Klienta, która zawiera co najmniej oświadczenia Sprzedawcy o otrzymaniu Zamówienia i o jego przyjęciu do realizacji oraz potwierdzenie zawarcia Umowy Sprzedaży. Z chwilą otrzymania przez Klienta powyższej wiadomości e-mail zostaje zawarta Umowa Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą.

3. W przypadku:

a. wyboru płatności przelewem przez Klienta, Klient zobowiązany jest do dokonania płatności w terminie 3 dni kalendarzowych od dnia zawarcia Umowy Sprzedaży - w przeciwnym razie zamówienie zostanie anulowane.

4. Produkt zostanie wysłany przez Sprzedawcę w terminie 3 dni roboczych od dnia otrzymania płatności (z zastrzeżeniem ustępu 5 niniejszego paragrafu), w sposób wybrany przez Klienta podczas składania Zamówienia.

W przypadku przedmiotów personalizowanych czas podany jest przy wybranym artykule.

5. a W przypadku zamówienia Produktów o różnych terminach dostawy, terminem dostawy jest najdłuższy podany termin. b W przypadku zamówienia Produktów o różnych terminach dostawy, Klient ma możliwość żądania dostarczenia Produktów częściami lub też dostarczenia wszystkich Produktów po skompletowaniu całego zamówienia.

6. Początek biegu terminu dostawy Produktu do Klienta liczy się w następujący sposób:

 a. W przypadku wyboru przez Klienta sposobu płatności przelewem, płatności elektroniczne lub kartą płatniczą - od dnia uznania rachunku bankowego Sprzedawcy.

6.b W przypadku wyboru przez Klienta odbioru osobistego Produktu, Produkt będzie gotowy do odbioru przez Klienta w terminie wskazanym w opisie Produktu. O gotowości Produktu do odbioru Klient zostanie dodatkowo poinformowany przez Sprzedawcę poprzez przesłanie stosownej wiadomości e-mail na podany w trakcie składania Zamówienia adres poczty elektronicznej Klienta.

7. W przypadku zamówienia Produktów o różnych terminach gotowości do odbioru, terminem gotowości do odbioru jest najdłuższy podany termin.

8. Początek biegu terminu gotowości Produktu do odbioru przez Klienta liczy się w następujący sposób:

a. W przypadku wyboru przez Klienta sposobu płatności przelewem, płatności elektroniczne lub kartą płatniczą - od dnia uznania rachunku bankowego Sprzedawcy.

9. Dostawa Produktu odbywa się na terenie Polski.

10. Dostawa Produktu do Klienta jest odpłatna, chyba że Umowa Sprzedaży stanowi inaczej. Koszty dostawy Produktu (w tym opłaty za transport, dostarczenie i usługi pocztowe) są wskazywane Klientowi na stronach Sklepu internetowego w zakładce „Koszty dostawy” oraz w trakcie składania Zamówienia, w tym także w chwili wyrażenia przez Klienta woli związania się Umową Sprzedaży.

 

§ 10 Prawo odstąpienia od umowy

1. Konsument może w terminie 14 dni odstąpić od Umowy Sprzedaży bez podania jakiejkolwiek przyczyny.

2. Bieg terminu określonego w ust. 1 rozpoczyna się od dostarczenia Produktu Konsumentowi lub wskazanej przez niego osobie innej niż przewoźnik.

3. W przypadku Umowy, która obejmuje wiele Produktów, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach, termin wskazany w ust. 1 biegnie od dostawy ostatniej rzeczy, partii lub części.

4. Konsument może odstąpić od Umowy, składając Sprzedawcy oświadczenie o odstąpieniu od Umowy. Do zachowania terminu odstąpienia od Umowy wystarczy wysłanie przez Konsumenta oświadczenia przed upływem tego terminu.

5. Oświadczenie może być wysłane za pomocą tradycyjnej poczty bądź drogą elektroniczną poprzez przesłanie oświadczenia na adres e-mail Sprzedawcy lub przez złożenie oświadczenia na stronie internetowej Sprzedawcy - dane kontaktowe Sprzedawcy zostały określone w § 3.

6. W przypadku przesłania oświadczenia przez Konsumenta drogą elektroniczną, Sprzedawca niezwłocznie prześle Konsumentowi na podany przez Konsumenta adres e-mail potwierdzenie otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od Umowy.

7. Skutki odstąpienia od Umowy:

a. W przypadku odstąpienia od Umowy zawartej na odległość Umowę uważa się za niezawartą.

b. W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedawca zwraca Konsumentowi niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Konsumenta o odstąpieniu od Umowy, wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy, z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Konsumenta sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedawcę.

c. Zwrotu płatności Sprzedawca dokona przy użyciu takich samych metod płatności, jakie zostały przez Konsumenta użyte w pierwotnej transakcji, chyba że Konsument wyraźnie zgodził się na inne rozwiązanie, które nie będzie się wiązało dla niego z żadnymi kosztami.

d. Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania Produktu z powrotem lub do czasu dostarczenia mu dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

e. Konsument powinien odesłać Produkt na adres Sprzedawcy podany w niniejszym Regulaminie niezwłocznie, nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformował Sprzedawcę o odstąpieniu od Umowy. Termin zostanie zachowany, jeśli Konsument odeśle Produkt przed upływem terminu 14 dni.

f. Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu Produktu, także koszty zwrotu Produktu, jeśli ze względu na swój charakter Produkt ten nie mógł zostać w zwykłym trybie odesłany pocztą.

g. Konsument odpowiada tylko za zmniejszenie wartości Produktu wynikające z korzystania z niego w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Produktu.

8. W przypadku gdy ze względu na charakter Produktu nie może on zostać odesłany w zwykłym trybie pocztą, informacja o tym, a także o kosztach zwrotu Produktu, będzie się znajdować w opisie Produktu w Sklepie.

9. Prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Konsumentowi w odniesieniu do Umowy:

a. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji Konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb,

b. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu,

 

 

§ 11Reklamacje

Jeżeli Towar posiada wady fizyczne lub prawne, Kupujący może złożyć Sprzedającemu reklamację z tytułu rękojmi za wady.

W formie pisemnej na adres siedziby Sprzedającego   Osiedle Kazimierzowskie 29/13, 31-843 Kraków lub poprzez e-mail na adres: hutadrewna@gmail.com

W zgłoszeniu należy określić wadę, jaką zdaniem Kupującego towar posiada, żądania wobec Sprzedającego oraz jeżeli jest to możliwe - udokumentować rzeczoną wadę.

Sprzedawca obowiązany jest udzielić odpowiedzi na reklamację w terminie 14 dni od dnia jej otrzymania. Jeżeli nie udzielił odpowiedzi w ww. terminie uważa się, że uznał reklamację. Odpowiedź na reklamację Sprzedawca przekazuje Kupującemu na piśmie lub mailowo.

W przypadku uznania przez Sprzedawcę reklamacji za uzasadnioną: koszty wymiany, naprawy, w tym koszt przesyłki związanej z reklamacją Towaru ponosi Sprzedający.

Sprzedający zweryfikuje czy reklamacja złożona przez osobę osobę fizyczną prowadzącą jednoosobową działalność gospodarczą dokonującą zakupu o charakterze niezawodowym ma dla tej osoby charakter niezawodowy.

Weryfikacja odbywa się poprzez analizę kodów PKD wskazanych w Centralnej Ewidencji i Informacji Działalności Gospodarczej.

hutadrewna@gmail.com

+48 884 310 090

Regulamin zakupów

Dostawa